Цікава фізика

                                               Ви не помічали як учні схожі на атоми?

👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒👒
І знову, доброго дня! Як настрій? А ми відпочиваємо змагаючись у КВЕСТІ. Іноді навчання треба перетворювати на гру, де  застосовуються уже набуті знання з фізики. Так значно цікавіше закріплюється навчальний матеріал.!!!
В рамках тижня фізики та математики між учнями 11-А та 11- Б класів відбулося змагання КВЕСТ, де перемогла дружба.  (2017 рік)



В іноземному кабінеті 

В інформатичному кабінеті

У спортзалі

Мабуть, Дмитро Вікторович непогано знає фізику...

Як усе цікаво !!!

Неважко зрозуміти хто "обличчя гри квест"

І знову всім привіт



Кабінет інформатики №2





Кабінет біології




У кабінеті медсестри на нас чекала задача над якою треба поміркувати...

Але Катя Семко впоралась досить швидко.

Танграм - скласти образ із запропонованих фігур. Розвиває логічне мислення.

Мабуть, ми не туди потрапли, тут нас не чекали.....таке теж буває.

Але гарний настрій після такого уроку забезпечено!


🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎




  Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського






                           


                                  Виховний захід на тему :
   «Брейн – ринг».
                                Для учнів 10- х класів

  Підготувала
         Вчитель фізики  Бережна Л.П.
                        Шишаки ,2016

     

 
Знайомтесь, збірна команда 10-а і 10-б "Галілео".

Не менш серйозні супротивники з 10-а - команда  "Каліфорнія".

Конкурс "У світі тварин".Завдання: співставити тварин з їх швидкостями.

Конкурс "Розшифруй термін".



Конкурс пантоміми  . Зобразити фізичний термін.

Конкурс для капітанів команд.


Жюрі  та музикальний супровід заходу.




                         





                                    Ведуча: Ом, Ампер,Ньютон,Паскаль,
 Корольов, Пулюй ,Столєтов…
Не полічиш всіх, нажаль,
Хто відкрив її секрети?
Ведучий: Тут Ейнштейн і Фарадей,
 Резерфорд і Бор, Гальвані.
Скільки вже було ідей!
Але це ще не останні.
Ведуча: Може  й ваші імена
Список цей колись поповнять
Вам шукать, творить, дерзать,
Відкривать нові закони!
Ведучий: Непроста наука ця,
Неповторна і зваблива.
Відкриттям нема кінця.
Тож рушай вперед сміливо.
Ведуча: Панове! Ми зібралися в цьому залі, щоб поговорити про науку, без якої у нас не було б даху над головою; що дала нам тепло і світло, транспорт і зв’язок; науку, що зуміла пояснити, чому світить сонце і йде дощ, буває літо і зима; науку, у якої славне минуле, бурхливе сьогодення і світле майбутнє. А ім’я тій науці – ФІЗИКА.
Ведучий : дозвольте тиждень фізики  у Шишацькій школі продовжити грою  « Брейн – ринг».
Ведуча: Привітайте наше шановне журі.



Правила гри.   
Кожній із команд необхідно вибрати капітана і придумати своїй команді назву.
А тепер перейдемо до основного етапу гри. Зараз прозвучать запитання, які оцінюються в один бал і на обговорення дається одна хвилина. Кожну відповідь потрібно обгрунтовувати. Неправильно пояснена відповідь вважається невірною. Перемагає команда , яка першою набере шість балів. Гра триває три раунди. Якщо обидві команди дають невірну відповідь, то у наступному раунді розігрується два бали. Коли відповідь готова піднімаємо прапірець.
Перший раунд .
1.     Чому склянка, вимита теплою водою і поставлена догори дном на клейонку, якою накритий стіл, щільно пристає до клейонки?
В: Повітря в стакані охолоджується  і тиск повітря  всередині стакана зменшується.
2.     Чому біля поверхні Землі атмосферний тиск найбільший?
В: густина атмосфери більша.
3.     Чому не можна гасити пожежу , викликану  електромережею, водою, а треба піском та вогнегасником ?
В: вода є провідником струму.
4.     Чому кропива навіть при слабенькому дотикові легко розрізає клітини тіла людини?
В: Тонкі сторони листочків створюють великий тиск.
5.     Тіло, що лежить на столі має масу 2 кг. Чому дорівнює його вага?
В: 20 Ньютонів.
6.     Тіло масою 2 кг, що з прискоренням 1 метр за секунду в квадраті, піднімається вгору у ліфті . Чому дорівнює його вага?
В: 22 Ньютони.
7.     Сформулюйте Перший закон Ньютона.
В: існують такі  ситеми відліку, відносно яких тіла знаходяться в стані спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на них не діють інші тіла та поля або дія інших діл компенсується.
8.     Які види сили тертя бувають?
В: спокою, кочення , ковзання.
9.     Як знайти  імпульс тіла?
В: помножити масу тіла на його швидкість.
10.                        Сформулюйте Третій закон Ньютона.
В: Сили, з якими тіла діють одне на одне, напрямлені вздовж однієї прямої, рівні за модулем і протилежні за напрямком.

Другий раунд.
1.     Розшифруй термін. Вам роздадуть листочки із записаними літерами. Ваше завдання : скласти правильно слово , пов’язане з фізикою. Хто виконав – піднімає прапірець. Розпочинаємо.
2.     У світі тварин. Висить плакат , на якому намальовані : кити і дельфіни, перелітні птахи, черепаха, , заєць, гепард, лев.  Вам роздадуть листочки , де записані їх швидкості. Ваше завдання: правильно співставити тварин із їхніми швидкостями.
В: 0,4 км/год – черепаха;
112-115 км/год – гепард;
75 -80 км/год – лев;
70 км/год – заєць;
50 – 65 км/год – перелітні птахи;
50 км/год – кити і дельфіни.
3.     Конкурс пантоміми. Ваше завдання зобразити фізичне явище або термін так, щоб було зрозуміло про що йде мова. Коли супротивники відгадали, то по одному балу зараховується обом командам.
-         Зобразити гальмування автомобіля;
-         Зобразити рух на поворотах;
-         Зобразити політ повітряної кульки;
-         Зобразити коливальний рух.
4.     Що ми оплачуємо в таксі- шлях чи переміщення?
В: шлях.
5.     Як називається рівномірний рух автомобіля з вимкненим двигуном по горизонтальному шосе?
В: рух за інерцією.
6.     Яка швидкість найбільша у природі? Чому вона дорівнює?
В: швидкість світла дорівнює 300 000 км /с.
7.     Підручник лежить на столі . Які сили діють на нього ?
В: сила тяжіння та сила реакції опори.
8.     Запишіть закон Ома для ділянки кола.
I = U/ R.
9.     Який найбільший природній магніт?
В: Земля.
10.           Як на схемах позначається лампочка?
В:

Третій раунд.

1.     ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАПІТАНІВ.
Записати позначення  фізичних величин і їх одиниці вимірювання. Якщо всі завдання виконані вірно – команда заробляє 1 бал.
-         Сила струму;
-         Електричний опір;
-         Швидкість;
-         Прискорення;
-         Напруга;
-         Густина;
-         Сила;
-         Потужність.
2.     Відгадайте загадку.
Що йде не рухаючись з місця?
В: час.
3.     Якого кольору біле світло?
В: біле світло складається з семи кольорів: червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного, синього, фіолетового.
4.     Лежить на землі: не зафарбувати, не зіскребти, не завалити.
В: тінь.
5.     Перший екіпаж людини. Підказка: він виконує коливальні рухи.
В: колиска.
6.     Шар снігу навіть за мінусової температури частково зменшується. Куди він зникає?
В: випаровується.
7.     Яка елементарна частинка має негативний заряд?
В: електрон.
8.     Як називається елементарна частинка , яка не має заряду?
В: нейтрон.
9.     Команда №1 задає своє питання команді супротивника. Продумайте правильність формулювання запитання.
10.                        Команда №2 задає питання першій команді. Продумайте правильність формулювання запитання.

Ось і закінчився наш «Брейн- ринг». Давайте визначимо переможців і привітаємо їх, а також їхніх суперників, що були гідними суперниками.