Як готувати домашні завдання:
1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.
4. Навчися
користуватися словниками й довідниками. З’ясовуй значення незнайомих
слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
5. Якщо в тебе є
комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію,
робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
6. Якщо матеріал,
який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж
дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.
7. Починаючи
виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про
зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів)
це можна зробити.
8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або однокласників.
9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник та подивися, чи всі завдання ти записав.
10. Продумай
послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити,
скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
11. Прибери зі столу
все зайве – те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно
для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці,
словники, довідники тощо). Після того, як підготуєшся до уроку, прибери
все, що тобі не потрібно. Залиш лише необхідні речі для виконання
наступного.
12. Між підготовками домашніх завдань з різних предметів роби перерви.
13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.
15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: „Про що (або про кого) йдеться в цьому тексті?” тощо.
16. Шукай зв’язок
кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже
знаєш. Співвіднось нове з уже відомим. Стеж за тим, щоб це були не
випадкові, зовнішні зв’язки, а головні зв’язки за змістом.
17. Якщо матеріал,
який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на
окремі частини й опрацьовуй кожну окремо. Використовуй метод ключових
слів.
18. Не залишай
підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це
потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох
днів, рівномірно розподіляючи навантаження.
19. Готуючись до
усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще
зрозуміти й запам’ятати матеріал. До них можна звертатися, відповідаючи
на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями,
тим вищою буде оцінка.
20. Складай план усної відповіді.
21. Перевіряй себе.
Пам’ятай Ми краще запам’ятовуємо: - те, чим постійно користуємося; - те,
до чого нам треба буде повернутися (перервані дії); - те, що нам
потрібно; те, що пов’язано з іншими нашими знаннями.
Пам'ятка батькам 6-го класу.
Якщо ви хочете
виховати у ваших дітей доброту у всіх її проявах – любов до людей,
доброзичливість, співчуття, - рекомендуємо дотримуватися цих умов.
1.
Спілкування батьків із дітьми має
складати не менше ніж 3-4 години на
добу. У межах цього часу до однієї години має займати спільна суспільно корисна праця дорослих і дітей;
організація спільних ігор і заняття спортом – не менше однієї години.
2.
Не кричіть на дітей, і ви переконаєтеся,
що дитина навчилася вас чути.
3.
Не зловживайте алкоголем, курінням, не
приносьте додому чуже. Пам’ятайте, що діти копіюють вас, вони віддзеркалення
вашої сім’ї.
4.
Карайте дитину тільки в крайньому разі,
але доводьте почату справу до кінця,
пам’ятаючи ,що виховують дрібниці і секунди.
5.
Не ставте вашу дитину у становище, коли
вона змушена оборонятися брехнею.
6.
Фізичне покарання – це показник не
тільки вашої слабкості, розгубленості, безсилля, а й педагогічного
безкультур’я.
7.
У дітей, які не знають, що їм робити в
час дозвілля, псуються і голова, і серце, і моральність. Допоможіть вибрати
корисне заняття.
8.
Не бійтеся попросити вибачення у дитини.
Діліться з нею своїми досягненнями і невдачами, тоді і вони відкриватимуть вам
свої таємниці, чекатимуть поради.
9.
Пам’ятайте , що виховання – це передання
дітям вашого життєвого досвіду. Чим вища ваша життєва сфера, тим більше ви
можете співчувати чужому горю або радості. Будьте милосердними.
10. Якщо у вас виникли труднощі у справі
виховання, звертайтесь по допомогу до школи.